dofinansowania i projekty unijne
DE EN

 Dlaczego Carpol?

  1. Komfort użytkowania
  2. Konstrukcja aluminiowa
  3. Stały dostęp do części zamiennych
  4. Łatwość montażu ładunku
  5. Regulacja wysokości

System przepinania plandeki na przedniej burcie w zabudowie z regulacją wysokości jest wygodnym rozwiązaniem, który ułatwia pracę kierowcy przy częstych zmianach wysokości stelaża. Aluminiowy słupek środkowy (lżejszy o 7,5 kg od stalowych rozwiązań dostępnych na rynku) jest prosty w obsłudze, dzięki niskiej wadze jego demontaż nie sprawi kłopotu nawet mniej wprawnym użytkownikom.

Konstrukcja naszej zabudowy została w pełni wykonana z profili aluminiowych. Materiał ten jest anodowany i nie podlega korozji, a przy tym jest najlżejszym rozwiązaniem na rynku. Zabudowy skrzyniowe Carpolu cechuje najwyższa jakość i trwałość, bo oprócz profili, w miejscach newralgicznych występują ocynkowane złączki stalowe o podwyższonej wytrzymałości.

Masz dostęp online do sklepu Carpol z ofertą 24h na części zamienne do samodzielnego montażu. Zmniejsza to Twój czas przestoju w razie uszkodzenia zabudowy. Dodatkowo możemy Cię zapewnić, że dzięki naszemu centrum CNC jakość i powtarzalność naszych części jest stała, a proces produkcji możemy kontrolować w 100% – zamówione części zamienne będą zawsze pasować.

Profil obwodowy podłogi umożliwia montaż uchwytów do mocowania ładunku na samym jej skraju, dzięki czemu załadowany towar nigdy ich nie przysłoni. Dodatkowo profil posiada zagłębienie, w którym uchwyty, jeżeli są nieużywane, chowają się. To świetne rozwiązanie przy bocznym załadunku – podłoga jest płaska, nic nie zahacza. Dodatkowe uchwyty (o wytrzymałości do jednej tony) można także zamontować we własnym zakresie, jeżeli zajdzie w przyszłości taka potrzeba – jest to proste a profil Carpolu jest już do tego przygotowany.

Oferujemy prosty i nieawaryjny system podnoszenia dachu, który możesz użytkować bez dodatkowych narzędzi. Zobacz jakie to proste:

Skrzynia otwarta


To najlżejsza zabudowa, wykonana z aluminium. Jej otwierane, dzielone burty zapewniają szybki i łatwy dostęp do ładunku.

TOYOTA PROACE MAX 

Skrzynia otwarta

 

Skrzynia to najlżejsza zabudowa wykonana z aluminium. Jakość użytych materiałów, udokumentowana powtarzalność w produkcji przy użyciu maszyn CNC oraz staranny montaż, gwarantują niezawodność i możliwość długiej eksploatacji.
Skrzynie otwarte są bardzo wszechstronne i mogą być wykorzystywane do transportu różnorodnych rodzajów ładunków, od materiałów budowlanych po sprzęt ogrodniczy. Ze względu na brak stałych ścian bocznych i dachu, dostęp do ładunku w skrzyni otwartej jest znacznie ułatwiony, w porównaniu do innych rodzajów zabudowy. Skrzynie otwarte Carpol cechuje również możliwość dzielonych burt z szybkodemontowalnymi słupkami środkowymi, które doceniło tysiące klientów w całej Europie.

Korzyści skrzynie otwarte

Wyposażenie Zabudowy

Standard zabudowy  
Burty Burty aluminiowe o wysokości 400 mm, dzielone symetrycznie, zamknięcia pionowe kasetowe (możliwość zwiększenia wysokości do 600 mm)
Podłoga Podłoga ze sklejki antypoślizgowej o grubości 15 mm, wodoodpornej, foliowanej od spodu i uszczelnianj silikonem (możliwość zmiany na podłogę aluminiową, która obniża masę całkowitą zabudowy oraz zwiększa wytrzymałość)
Rama pośrednia i podłużnice Wykonana z profili aluminiowych system 70/90
Stopień wejściowy Stopień wejściowy składany, zamontowany na tylnej burcie
Osłona kabiny kierowcy Zbudowana z profili aluminiowych
Nadkola Plastikowe z fartuchami

 

opcje dodatkowe  
Poduszki Poduszki z kompresorem dwuobwodowe, dwa manometry ciśnienia poduszek. Podnoszą komfort wykonywanej pracy
Słupki środkowe szybkodemontowalne Ułatwiające demontaż stelaża
Zbiorniki Na wodę z kranem oraz zbiornikiem na mydło
Skrzynki narzędziowe od 45l do 120l
Stopień wejściowy Stopień wejściowy składany, zamontowany na tylnej burcie
Dodatkowy akumulator Akumulator typu głębokiego rozładowania Banner Energy Bull P95751
Ogrzewanie postojowe Webasto Air Top 2000 STC

 

Skrzynia zamknięta


Plandeka zabezpiecza towar przed szkodliwym wpływem czynników zewnętrznych. Wszystkie elementy zabudowy dobieramy tak, aby zabudowa była możliwe najbardziej funkcjonalna, trwała i lekka. Standardowa gramatura plandeki to 680 g/m2 a w przypadku montażu firany 900g/m2.

TOYOTA PROACE MAX 

Skrzynia zamknięta

 

Skrzynia to najlżejsza zabudowa wykonana z aluminium. Jakość użytych materiałów, udokumentowana powtarzalność w produkcji przy użyciu maszyn CNC oraz staranny montaż, gwarantują niezawodność i możliwość długiej eksploatacji.
Skrzynie otwarte są bardzo wszechstronne i mogą być wykorzystywane do transportu różnorodnych rodzajów ładunków, od materiałów budowlanych po sprzęt ogrodniczy. Ze względu na brak stałych ścian bocznych i dachu, dostęp do ładunku w skrzyni otwartej jest znacznie ułatwiony, w porównaniu do innych rodzajów zabudowy. Skrzynie otwarte Carpol cechuje również możliwość dzielonych burt z szybkodemontowalnymi słupkami środkowymi, które doceniło tysiące klientów w całej Europie.

Korzyści skrzynie zamknięte

Wyposażenie Standard Zabudowy

Skrzynia zamknięta - Standard zabudowy  
Burty Burty aluminiowe o wysokości 400 mm, dzielone symetrycznie, zamknięcia pionowe kasetowe (możliwość zwiększenia wysokości do 600 mm)
Podłoga Podłoga ze sklejki antypoślizgowej o grubości 15 mm, wodoodpornej, foliowanej od spodu i uszczelnianej silikonem (możliwość zmiany na podłogę aluminiową)
Rama pośrednia i podłużnice Wykonana z profili aluminiowych system 70/90
Osłona kabiny kierowcy Zbudowana z profili aluminiowych
Nadkola Plastikowe z fartuchami
Odeskowanie Drewniane lub aluminiowe
Stelaż pod plandekę Wykonany z konstrukcji aluminiowej (aluminiowe słupy, stelaż górny oraz rurki podtrzymujące plandekę)
Plandeka Plandeka w dowolnym kolorze RAL, gramatura 670 g/m2
Dach Wykonany z materiału półprzezroczystego

 

opcje dodatkowe  
Spoiler dachowy Wykonany z GFK
Spoiler dachowy z owiewkami bocznymi Spoiler wykonany z GFK, owiewki boczne dla szerszych skrzyń z plandeką, poprawiające aerodynamikę pojazdu
Poduszki Poduszki z kompresorem dwuobwodowe, dwa manometry ciśnienia poduszek
Drzwi tylne Drzwi dwuskrzydłowe na konstrukcji aluminiowej
Słupki środkowe szybkodemontowalne Ułatwiające demontaż stelaża
Firanki Firanka prawostronna oraz lewostronna z naciągiem
Zbiorniki • Na wodę z kranem oraz zbiornikiem na mydło
• Skrzynki narzędziowe od 45l do 120l
Winda (Bär, Dhollandia lub Palfinger) • 1400 mm / 1600 mm (dwie długości - zależne od długości pojazdu)
• Udźwig windy: 750 kg
• Masa windy: 180 kg
• Model wzmocniony do nośności 1300 kg
• Winda przykryta plandeką lub klapka aluminiowa do wyboru przez klienta
Dodatkowy akumulator Akumulator typu głębokiego rozładowania Banner Energy Bull P95751
Okienko w przedniej ścianie plandeki Okienko wykonane z półprzezroczystego materiału
Oświetlenie przestrzeni ładunkowej Punkt świetlny LED

 

Międzynarodówka z kabiną górną


Na polskich drogach, po mieście czy przez Europę – górna kabina sypialna będzie idealnym rozwiązaniem dla tych, którzy chcą uzyskać maksymalną przestrzeń ładunkową.

TOYOTA PROACE MAX 

Międzynarodówka z kabiną górną

 

Skrzynia to najlżejsza zabudowa wykonana z aluminium. Jakość użytych materiałów, udokumentowana powtarzalność w produkcji przy użyciu maszyn CNC oraz staranny montaż, gwarantują niezawodność i możliwość długiej eksploatacji.
Skrzynie otwarte są bardzo wszechstronne i mogą być wykorzystywane do transportu różnorodnych rodzajów ładunków, od materiałów budowlanych po sprzęt ogrodniczy. Ze względu na brak stałych ścian bocznych i dachu, dostęp do ładunku w skrzyni otwartej jest znacznie ułatwiony, w porównaniu do innych rodzajów zabudowy. Skrzynie otwarte Carpol cechuje również możliwość dzielonych burt z szybkodemontowalnymi słupkami środkowymi, które doceniło tysiące klientów w całej Europie.

Carpol XL

Kabina górna

Górna kabina XL to rozwiązanie dla tych, którzy chcą uzyskać maksymalną przestrzeń ładunkową przy zachowaniu nowoczesnego designu.

Jeżeli chcesz zobaczyć ile palet zmieścisz do wybranego rozmiaru auta, jaka będzie ładowność twojego pojazdu oraz czy możesz zamontować wyposażenie dodatkowe, wejdź na nasz konfigurator.

Międzynarodówka z kabiną tylną


Kabina tylna zamontowana za kabiną kierowcy tworzy opływowy kształt, który pozwala na ograniczenie spalania i zwiększa komfort odpoczynku kierowcy.

TOYOTA PROACE MAX 

Międzynarodówka z kabiną tylną

 

Skrzynia to najlżejsza zabudowa wykonana z aluminium. Jakość użytych materiałów, udokumentowana powtarzalność w produkcji przy użyciu maszyn CNC oraz staranny montaż, gwarantują niezawodność i możliwość długiej eksploatacji.
Skrzynie otwarte są bardzo wszechstronne i mogą być wykorzystywane do transportu różnorodnych rodzajów ładunków, od materiałów budowlanych po sprzęt ogrodniczy. Ze względu na brak stałych ścian bocznych i dachu, dostęp do ładunku w skrzyni otwartej jest znacznie ułatwiony, w porównaniu do innych rodzajów zabudowy. Skrzynie otwarte Carpol cechuje również możliwość dzielonych burt z szybkodemontowalnymi słupkami środkowymi, które doceniło tysiące klientów w całej Europie.

Spojtrak/Longcab

Kabina tylna

Backsleeper zamontowany za kabiną kierowcy pozwala uzyskać niższe spalania oraz zwiększa komfort odpoczynku kierowcy.

Jeżeli chcesz zobaczyć ile palet zmieścisz do wybranego rozmiaru auta, jaka będzie ładowność twojego pojazdu oraz czy możesz zamontować wyposażenie dodatkowe, wejdź na nasz konfigurator.

Układy europalet


Standardowy wymiar palety to 1200 x 800 mm. Poniżej przedstawione są popularne kombinacje układów palet w samochodach z zabudową skrzyniową Toyoty.

 KOMBINACJE UKŁADÓW PALET (8, 9, 10 PALET)

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.